sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Vuosi 2012

Tämä vuosi alkaa olla nyt pikkuhiljaa lopuillaan.

On kyllä ollut melkoisen erilainen vuosi, kuin aiemmat.

Tähän on mahtunut maailman suurinta rakkautta, mutta myös maailman suurimmat sydänsurut,
ja kaikki mahdolliset tunteet tuolta väliltä; ,vitutus, surullisuus, onnellisuus, häpeä, onnistumisenilo,
epäonnistumisen tunteet... ja kaikki mahdollinen.

weheartit.com

weheartit.com

Ystävyys, se on tämän vuoden sana, ehdottomasti.
On tullut huomattua, ketkä on niitä ihan oikeita ystäviä.
Niitä, jotka seisoo vieressä ja tukena. Aina.
Te, joista puhun, rakastan teitä <3

weheartit.com

On myös eräs henkilö,
joka todellakin tarvitsee erityismaininnan. Sisko.
Ilman siskoani, en olisi osannut käsitellä tunteitani.
Varsinkaan eron jälkeisiä.
Hän on joku, joka ymmärtää minua, oikeasti ymmärtää.
En osaa aina pukea tunteitani sanoiksi,
siksi kirjoitan, että varmasti ymmärrät:
Vaikka olen kuinka vittupää tahansa,
olet aina se tärkein. AINA. <3





Tänä vuonna olen lopullisesti hyväksynyt itseni, 
juuri tällaisenä kuin olen.
Ihmiset jotka ovat tärkeitä,
pitävät minusta minun luonteeni takia,
pitävät siitä, millainen olen sisältä.
Heitä ei oikeasti kiinnosta ulkonäköni. 
Ja se on parasta.
Pinnalliset ihmiset, he joiden mielestä olen liian ruma tai lihava olemaan heidän ystävä,
saavat puolestani pysyäkin poissa elämästäni. 
Saattoi olla rumasti sanottu, mutta näin ajattelen.
Sitä paitsi ei ystävien määrä, vaan se laatu.
Voin kertoa, että kenelläkään muulla ei ole yhtä loistavia tyyppejä ympärillä,
kuin minulla. <3


weheartit.com




Toivon, että ensi vuosi olisi hyvä. Tottakai.
Keväällä valmistun, sitten on mysteeri, ainakin toistaiseksi,  mitä sen jälkeen tapahtuu.
Ainakin aion nauttia elämästä.
Jossakin vaiheessa luulisin olevani valmis taas rakkauteen,
jos sitä minulle vielä suodaan. Vielä en sitä kaipaa.






weheartit.com
^ näin minäkin uskon.
 Ehkä vielä joskus tämä sydän on vahva
 ja valmis rakastumaan uudelleen.



Oikein ihanaa vuodenvaihdetta,
ja onnellista uutta vuotta KAIKILLE!

- Näänä













2 kommenttia: