tiistai 18. joulukuuta 2012

" Paratiisin portilla, on perkeleitä vahdissa"

Olin jo pitkään seurannut teitä sivusta, ystävän roolissa. Hyvän ystävän.
Oikea unelmapari, joilla on samanlaiset elämänarvot.
Olitte aina yhdessä. Teitte kaiken yhdessä. Rakastitte toisianne. Rakastitte aidosti.
Olen aina salaa ollut tuosta hieman kateellinen, mutta todellakin onnellinen puolestasi.

weheartit.com


Sitten, tapahtui jotakin. Teillä ei ollutkaan kaikki täydellisesti, salamannopeasti onnenne särkyi.
Olit palasina, tottakai, olithan kokenut ensirakkauden, ja menettänyt  sen.
 Olin palasina myös, koska sinulla oli paha olla.
Olin tukenasi aina kun pyysit, olethan minulle tärkeä.

weheartit.com

Juttelimme tuntikausia maaten huoneessasi, sinä sängyssä, minä lattialla tyynykasan päällä.
Puhuimme vaikka mistä, emme enää vain erostasi.
Olit pitkän tovin hiljaa. Aavistelin jotakin. Kysyin arasti " Onko kaikki okei?"
Kyynel valuu silmäkulmastasi. Et sano mitään. Luen ajatuksesi:

" Viimeinen katkeransuloinen suudelma"

...


- Näänä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti