perjantai 22. marraskuuta 2013

Kaipaus

Tutustuin suhun jo ihan lapsena,
eskarissa.
Huomasin heti, että oot tyttö,
jolla on maailman suurin ja kultaisin sydän.
Et tahdo kenellekään pahaa.
Susta tuli pian mun paras ystävä.

Olet aina ollut meistä kahdesta se,
jolla on ollut paljon kavereita.
Oot kuulunu isoon porukkaan.
Mulla oli sillon vain sut.

Olin tietysti kärsivällinen ja annoin sinun tavata muitakin ystäviäsi.
Hiljaa pienessä mielessäni olin ehkä salaa sulle kateellinen.
Olisin myös halunnut tuntea kuuluvani johonkin porukkaan,
mutta en tuntenut sitä ikinä.
Olin jo ehkä lapsena melko lailla erilainen, kuin muut.
Pukeuduin eri tavalla, ja minulla oli eriävät ja erittäin vahvat mielipiteet lähes kaikkeen.
Sinä silti ymmärsit ja olit mun tukena, aina.

Sit tuli se hetki ku kasvettiin aikuisiks.
Musta tuntuu pahalta sanoa tää.
Erittäin pahalta,
mutta pakko sanoa kuitenkin.

Tuntuu, et oon menettäny sut.
Mulla on ikävä sua.

Vittu, mä kaipaan sua tyttö.

weheartit.com
weheartit.com



- Näänä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti