tiistai 22. tammikuuta 2013

Opinnäytetyö valmistui

Vihdoin olen saanut sen valmiiksi.
Ne useat kyyneleet jotka ovat sumentaneet silmäni.
Ne ovat johtuneet turhautumisesta, uskon loppumisesta.
Monesti on meinannut lentää tietokone päin seinää.
Muistitikku on lentänytkin, useasti.

Ne monet kerrat, kun olen ajatellut :
" Helvetti, en pysty tähän"
Vähintään yhtä usein on ollut motivaatio hukassa,
ja jos mahdollista, vieläkin useammin olen yksinkertaisesti ollut liian kiireinen.

weheartit.com

Ne kerrat ovat nyt takanapäin, ja voin vihdoin huokaista helpotuksesta.
weheartit.com


Välillä minulta loppui kokonaan usko koko valmistumiseeni.
Nyt ajattelen, että tietenkin valmistun keväällä,
alkuperäisten suunnitelmieni mukaan.

Nyt kenenkään on turha ruveta väittämään,
että ammattikoulussa ei pitäisi tehdä juuri mitään valmistumisensa eteen.
Itse ainakin olen monet kerrat tuskaillut kouluhommien takia viimeisen 2,5 vuoden aikana.
Varsinkin tämän kirotun opinnäytetyön. MUR. Mutta nyt se on ohi.


Olen NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN onnellinen !:)

weheartit.com


Toivottavasti saan vielä hyvät arvosanat.



PS. Viikonloppuna tämä tyttö lähtee juhlistamaan tät tapahtumaa,maailman parhaan siskon kanssa.
weheartit.com




- Onnellinen Näänä :)

2 kommenttia: