keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Enjoy your life today

Jälleen olen ymmärtänyt asioita.
Saan olla onnellinen,
minun kuuluu olla onnellinen.

weheartit.com

En saa tuntea huonoa omaatuntoa onnesta,
olen kärsinyt jo tarpeeksi. Uskokaa tai älkää,
olen päässyt jaloilleni. Rakastan jälleen elämää,
siedän jopa itseäni.
weheartit.com


En olisi tässä, jos minulla ei olisi maailman parhaat ystävät.
En olisi tässä, jos en valmentaisi koripalloa,
sillä velvollisuudentuntoisena olen aina harjoituspäivinä noussut  sängynpohjalta ylös,
mennyt pitämään harjoituksia, ja nähnyt lasten oikeasti iloiset kasvot ja heidän elämänilonsa.
En olisi tässä, ellen kirjoittaisi sekä blogia että päiväkirjaa.
Ennen kaikkea, en olisi tässä, ellei minulla olisi ehdottomasti maailman paras sisko.
weheartit.com

weheartit.com
google.fi
weheartit.com

Menneisyys on osa minua,
mutta sen kanssa pystyy elämään.
Totta kai, vaikeita aikoja tulee,
mutta niistä pääsee yli ystävien tuella.

weheartit.com


Nyt olen taas onnellinen.
Oikeasti onnellinen.
Nautin elämästä.
Etsin uutta. Tutkin. Välitän. Rakastan.

weheartit.com


- Näänä




2 kommenttia: