maanantai 12. maaliskuuta 2012

Mukavaisa viikonloppu takana

Elikkäs sori en oo taaskaa pitkää aikaa kerenny/jaksanu kirjottaa.. mut nytpä kirjotan :)

Oli itseasiassa hyvin erilainen viikonloppu, kuin yleensä, mutta silti erittäin kiva!
Perjantaina nyt ei juurikaan mitään kummempia tapahtunut, muuta kuin rauhallisesti koulussa rullailtiinn (rauhallisesti, koska varvas murtu torstaina:D) no joo ei siittä sen enempää, menin sillon aikasin nukkumaan, enkä tehnyt paljon mitään.

Lauantaina meijän vanhemmat lähti yksien tuttujen luokse Tammisaareen , joten olin sen päivän ja illan yksin kotona,olin parin kaverin kans kattomas biisoineitten pelin, saunoin pitkän kaavan kautta, kattelin kaveriltani lainaaman Paavo Pesusieni- elokuvan (ihan huippuleffa), katselin ITSE SYTYTTÄMÄÄNI takkatulta, söin suklaata ja muutenkin ihan vaan hengasin itseni seurassa.. teki ehkä ihan hyvää antaa aikaa vaan itelle ko noi koristouhut ja koulu yms. vie niin paljon aikaa, ettei siitä juurikaan ehdi itteään normaalisti ajatella :)

Sunnuntai se vasta huippupäivä olikin  ! Ensin aamulla poikaystäväni tuli meille ja täältä lähdimme valmentamieni mikrotyttöjen kanssa kohti Turkua, jossa meillä oli yksi peli. Poikaystäväni oli myös mukana siis :) Siellä sitten pelasimme hienon ottelun (vaikkakin muutaman pisteen tappion koimmekin).. sieltä tulimme takas niin matkalla pysähdyttiin syömään, ja yllättäen Heselle :D muru osti mulle ruuanki (mun piti maksaa se sille takas mut unohtu :D .. ens kerralla sitten.. ) tulimme meille kotiin ja vanhempani eivät olleet vielä tulleet, joten vietimme hetken ihan vain kaksisteen <3



Hetken kuluttua porukat siinä tulivatkin ja alkoivat vääntää pitsaa ja tottakai sitä nyt pitsaa mahtuu aina :D ruoka on ystävä <3 :D Iltaa siinä tovinen vietettiin vielä, sain olla murun kainalossa ja sehän se maailman paras paikka onkin:) Kaikenlisäks sain selkähieronnan , ja hetken aikaa selkä olikin huippukunnossa :)



Tuli taas huomattua kuinka tärkeä se yksi on minulle, maailman tärkein <3

Muru unohti hanskansa mun luokse nii nyt ne on mulla hoidossa, ja mää meinaan pitää niistä toooooosi hyvää huolta :)

ps. luulen, että oikean lapaluun kohtiilla oleva lihakseni on tulehtunut, tuntuu vähän semmoselta.. :s






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti