sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Laivailemassa olin

juu tosiaan laivamatka oli ja meni, eipähän ollu siäkään oikeestaan mitään ihmeellistä :D

lupailin tossa edellisessä postauksessa että laitan kuvan, millasissa vaatteisa olin liikenteessä mutta tää ei nyt taas vaihteeks suostu yhteistyöhön, joten empäs lisääkään sitä kuvaa ! :(

Huomenna olis 7 viikon tauon jälkeen (TOP-jakso+ hiihtoloma) aika palata koulun penkille.. ja oikeestaa ihme ja kumma mut tavallaa ootan sitä jo, lähinnä sen takia et on kovakova ikävä kaikkia ihania kavereita ! <3 Mut kattellaa vaa nii loppuviikosta oon jo ihan yhtä kyllästyny kouluun ko aina normaalistikin: D

Oli tosi kiva päivä tänään, murunen oli meillä :) Se lähti alle tunti sitte ja mulla on nyt jo sitä kauhee ikävä ! Mut kyä tää taas tästä :)

" Olen rakastunut, on tunne kaapannut mut, kokonaan. Ja pyörteessä sen, kamalan ihanuuden, olla saan.
Kuin viaton uhri sen, hyökkäyksen hormonaaliskemiallisen ! "

 Eppu Normaali- Tahdon sut


Tossa teille musiikkia tähän iltaan. Tää lähtee suihkun ja Potterin kautta unten maille, hyvää yötä rakkaat lukijat  ! <3

2 kommenttia: